diumenge, 27 de maig del 2012

Activitat 1


Comences una nova assignatura, quina és la teva sensació?. Quines emocions et desperta?

No tinc molt clar  com ni quins temes abordarem, però per ara tinc bones sensacions prèvies ja que tractarem temes molt importants a la vida i sobretot a la infància com seran les emocions.

El fet de poder tenir tutories regularment crec que a les persones que no podem assistir a classe sovint ens ajudarà molt, sobretot per poder dialogar i captar l'essència d'allò que es pretén; mostrar sense pors i compartir a la resta les nostres emocions, sensacions i percepcions, a la vegada que escoltem, respectem i valorem les de la resta.


Presenta't i digues la sensació/emoció i el perquè. Pots relacionar-la amb una manifestació física al teu cos.

Em dic Juan Francisco i he fet la presentació a l'entrada anterior. Tinc la sensació que podré dedicar el temps que aquesta assignatura necessita, al menys molt més que no l'any passat. Penso que tractarem temes delicats que s'han de treballar a fons i que hem de fer una bona recerca d'informació vers als mateixos. Segurament podríem tractar i parlar sobre alguns assumptes durant molt de temps, ja veurem cap a on anem. No ens avancem massa.

Com ja he comentat, estic content perquè em semblen temes que podem aplicar al dia a dia, a qualsevol àmbit de la vida i a totes les edats, per tant són ensenyaments molt útils i pràctics (espero).

La veritat és que no acabo de relacionar la sensació amb una manifestació física del meu cos, no tinc nervis ni temblors. Més bé una sensació positiva. 


Col·loca-la en el quadre d’emocions que trobaràs al tema de les emocions. Explica el perquè de la teva elecció. 




M'he col·locat a les emocions positives perquè trobo que m'ho passaré bé i sol ser positiu. Durant una estona he vacilat amb l'emoció de sorpresa ja que segurament m'emportaré més d'una, espero que siguin positives, però tots sabem que la realitat de vegades és molt cruel. Així que no ens preocuparem per allò que encara no sabem, oi?

Respecte a l'emoció negativa de desànim no em trobo a la situació descrita: Sense ganes de fer coses. Puntualment crec que tots tenim un dia que no volem fer res, però crec que pot ser degut al cansament físic i mental, el que volem realment és descansar; no fer res i no pensar en res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada